søndag 4. januar 2009

You think you're loving, but I want to be free

Jeg slutte å utsette alt til siste liten. Denne gangen har jeg greid det igjen, og jeg aner ikke hvordan jeg skal rekke å skrive tre rapporter i kveld. Ikke det at det ikke hadde hjulpet om jeg faktisk konsentrerte meg om å gjøre det da, men jeg har nesten gitt opp. (Ja, bare nesten, det må jo gjøres uansett.)

I tillegg er jeg sulten. Eller ikke sulten. Det er vel kanskje mest sånn at jeg føler at jeg burde være sulten. Men jeg er ikke sulten, egentlig. Jeg har ikke spist i dag, og det plager meg. Og samtidig plager det meg ikke så veldig. Ikke nok til at jeg orker å lage mat, i alle fall.

Det at jeg har måttet tilbringe de tre siste feriedagene på jobb har delvis tatt fra meg hele ferieavslappetheten, om det er noe som heter det. I morgen er det skole, og jeg er ikke klar. Dessuten betyr hverdagen at legekontoret er åpent. Og det betyr.. vel.. at jeg må få det til.

2 kommentarer:

  1. Spis mat. Viktigviktig :)

    SvarSlett
  2. Har det likt med og utsette ting hele fuckings tida! Til slutt sitter jeg med dritt mye og gjøre, og alt i alt så ender det i og drite i og gjøre det.

    SvarSlett