lørdag 10. januar 2009

Loosing track of time

Så kom en ny dag, med et nytt nederlag.

Jeg følte meg forpliktet til å dra på fest etter jobb. Diverse bursdagsfeiring og mas gjorde sitt til at jeg valgte å gjøre et forsøk. Utgangspunktet var vel kanskje ikke det beste, åtte timer på jobb tar på. Men man vil ikke sitte alene hjemme på en lørdagskveld, vil man vel?

Uansett, jeg holdt ut en flaske Smirnoff ice, en Prince menthol, og så dro jeg hjem. Jeg har faktisk greid å både jobbe, feste og sitte hjemme på lørdagskvelden. Litt av en prestasjon. Det er bare det at alt sammen føles like forbanna meningsløst, utmattende og tragisk.

Men for å nevne noe som er litt (veldig) positivt, siden det er det jeg skal jobbe med å være:
Bilen min er endelig ferdig lakkert. I morgen skal jeg (forhåpentligvis) i garasjen og ta en titt på den. Har venta lenge, så det blir spennende å se den igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar