fredag 30. januar 2009

What your soul sings

Jeg er lei av denne dagen.
Den begynte greit, med tidlig oppvåkning og oppstandelse, en varm dusj, fiksing av håret og skikkelige klær. Det er lenge siden jeg har gått på skolen og følt meg fin! Jeg rakk riktignok ikke å sminke meg da, men jeg likte likevel utseendet mitt bedre enn jeg har gjort på lenge da jeg gikk ut døra hjemme.

Så kom jeg på skolen. Jeg føler at jeg har alles stygge blikk på meg uansett hva jeg gjør, og selv om jeg har en mistanke om at det må være innbilning, så er det en overveldende og ekkel følelse. Jeg blir stressa av det, rett og slett.

(uh, det første bildet av meg)

Jeg skrev ferdig norskteksten på rekordtid, og gikk fra skolen først av alle. Bare for å komme hjem uten nøkler og finne en låst dør. Jeg måtte vente i tre kvarter før jeg fikk komme inn i varmen.

Senere kom jeg en time for sent på jobb (hadde sett feil på lista). Kjempegreier.

Skal jeg peke på noe positivt i dag (for det burde jeg jo gjøre), må det bli Flush. Gode, gode pusen min som satt hos meg hele tiden mens vi var utelåst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar