mandag 19. januar 2009

What am I supposed to do now?

Travel, men fin helg. Det var fint å gå på byen uten å få sammenbrudd eller bli dårlig, så det er jeg veldig fornøyd med. Det har også blitt vist hvor ekstremt distré jeg er denne helga, noe jeg egentlig har visst hele tiden.

Jeg har det ganske bra nå, selv om det er hardt å stå opp. Jeg trenger motivasjon, men jeg greier bare ikke å finne den noe sted. Ikke blir det bedre av at det er vanskelig å legge seg om kvelden også. Følelsen av å bli forfulgt i sitt eget hjem er ekkel, og selv om jeg vet at frykten min er fullstendig irrasjonell, så vil ikke hjernen min lytte til meg.

Anyways, en gledelig nyhet:
Jeg har fått brev fra psykiatrisenteret, som har konkludert med at jeg har eit rettsleg krav på nødvendig helsehjelp senest 16. mars.

Oh.. Det kribler i magen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar