mandag 10. januar 2011

If that isn't a big snake, I don't know what is

For det meste åleine i dag, men ikkje så einsam som i det siste. Deilig. 
Hadde ein fin morgon som starta sånn passeleg tidleg, og kom heim til ei mamma som laga fruktsalat og var i godt humør. Mamma er for det meste snill, men vi kvinnfolka i familien er flinke til å smitte kvarandre med  dårleg humør dersom ein av oss er gretne. Ikkje i dag!


Ja, dette er altså mammaen min, og eg forstår ikkje kvifor blogspot bestemte at ho skulle liggje slik. 

Seinare laga pappaen min laks i folie, og det er favorittsundagsmiddagen min, så det vart eg kjempeglad for. 


Pappa på julafta. Då brukar han forkle med hjerte på, og det er han som held styr på alle pølsetypane og dei ulike potetene og det. Og lagar verdas beste kålrabistappe.

Og resten av dagen var sløving og litt TV og ny te, og no skal eg kanskje ut og sjå på vêret ilag med mamma før vi legg oss. Vi likar best storm og slikt, og vart ganske skuffa på nyttårsafta. Då sa dei at det skulle bli skikkelig heftig, og så vart det berre litt vind. 



1 kommentar:

  1. Hehe, morsomt innlegg :-)

    Han jeg dater heter Christer. Har lagt ut bilde av han på bloggen før, skal finne det fram:

    http://gladmor.blogg.no/1291940275_koselig_kveld__frisre.html

    Det er han jeg sitter med på det første bildet.

    SvarSlett