mandag 17. januar 2011

Den som får sjå, får sjå

Veit du kva ei ufjelge motorsag er? Ikkje eg heller...
Men eg trur nok at det er nokon som veit det, for eg høyrde ein mann på bokhandelen som prata om at det er viktig å passe seg for motorsaga når den er ufjelge. 

Liksom, er det ikkje lurt å vere litt varsam rundt motorsager uansett korleis dei kjenner seg? Sjølv den friskaste motorsaga i skogen kan amputere beinet ditt viss du ikkje passar deg. 


(Bilete frå Texas Chainsaw Massacre. Ufjelge motorsagførar, vil eg påstå. Er vel helst dei som er farlegast.)

Eg var heilt ute av stand til å stå opp i vetig tid i dag, så eg heldt meg heime frå fabrikken, og klarte meg med å berre jobbe på SFO. Då eg kom heim og skulle parkere fekk eg sånn ca hjartestans fordi bilen ikkje stoppa då eg ville at den skulle det. I staden berre sklei han bakover heilt til alle dei raude prikkane på ryggesensoren lyste, og eg såg for meg at eg skulle brake gjennom garasjeporten og berre shit. 

Men det skjedde ikkje, altså. Han stoppa.

No skal eg slappe av, slik som Pondus:


Nei, det skal eg eigentleg ikkje. Det er vel på tide å rydde vekk julepynten, trur eg. Pokker òg, altså. Det kjem jo til å bli dritstygt og tomt her når eg ikkje har noko å pynte med!

Og så skal eg kanskje til og med vere sosial. Her heime! Eg har invitert folk hit! Veit framleis ikkje om det blir noko av, men kanskje, kanskje. Den som ventar, ventar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar