torsdag 5. november 2009

So forget about it girl

Okei, nå er klokka halv sju. Om morgenen. Jeg har ikke sovet ett sekund, og nå er jeg selvsagt ikke trøtt lenger heller, så jeg får vel bare sitte her til noen er dumme nok til å finne på å stå opp og holde meg med selskap.

I dag har jeg vært på spontanhastedate med Carl. En internettfyr som jeg ikke husker om jeg har fortalt om før. Vi drakk i alle fall øl (som han spanderte siden jeg ikke eier nåla i veggen) og røyket Petterøe's mild og hadde en hyggelig samtale. Innimellom ble vi avbrutt av en tynn, godt voksen dame som hadde platinablondt hår og det mest skrukkete, fakebrune ansiktet jeg noen gang har sett. Jeg prøvde å la være å stirre, men det var innihelvete vanskelig, og da hun i tillegg tok på meg idet hun gikk forbi meg, DA holdt jeg på å dø eller noe. Det var i alle fall ekkelt. Fake tan generelt er faktisk ganske ekkelt.

Etterpå dro jeg på besøk til Steven. Jeg hadde bare tenkt til å holde ham med selskap siden Vegar er bortreist og Geir er på fylla (eller noe), men han greide jammen å lure meg til å se skrekkfilm (Paranormal Activity). Jeg får frysninger bare jeg tenker på den, selv om den egentlig ikke var superbra. Problemet mitt er bare at den traff jævlig bra på husreddheten min. Altså måtte Steven følge meg på kjøkkenet etterpå da jeg skulle ha meg mat, og han måtte vente utenfor da jeg gikk på do. Jeg HATER følelsen av at det er noe(n) bak meg, og nå har jeg hatt den følelsen i mange timer i strekk.

Jeg trenger vel kanskje ikke å si at jeg ikke turte å gå hjem alene. Så nå sitter jeg i senga til Geir, siden han likevel er borte. Jeg må egentlig noe jævlig på do, og jeg er drittørst, men jeg synes det blir litt for teit å vekke Steven bare for å tvinge ham til å følge meg ut til kjøkkenet.

2 kommentarer:

  1. SV, Jeg kledde meg i alle fall som noe orginalt og morsomt. I motsetning til undertøy ;) Jeg likte kostymet mitt jeg. Jeg hadde forresten også belte som en stripe og brukte lang tid på å finne piperensere som følehorn :P Så lå litt tanke bak antrekket mitt.

    Jeg klager over at jenter bruker halloween som en dag for å vise frem kroppen sin, istedenfor å faktisk kle seg som noe morsomt. Jeg veit at morsomme kostymer ikke har noe med halloween å gjøre, men det har ikke slutty undertøy heller. Og et laken over huet er ikke så veldig spennende kostyme(eller særlig oppfinnsomt), men det har noe med halloween å gjøre.

    Marilyn Manson har forresten like lite å gjøre med Halloween som en bie har. Det er en kjendis som tilfeldigvis ser litt spesiell ut.

    SvarSlett
  2. SV, Det er ikke et sutreinnlegg, det er bare min mening? Min blogg, min mening. Jeg sier hva jeg føler for å si på min mening. De jentene jeg snakker om er jenter i bh og truse med horn på huet. Hvordan i alle dager kan det være et kostyme? De jeg har bilde av som eksempler har faktisk mye klær på i forhold, men jeg kan ikke akkuratt legge ut bilder av jenter jeg kjenner heller.
    Selvfølgelig skal folk få lov til å kle seg ut/av som hva de vil, men jeg har da lov til å skrive hva jeg synes om det på bloggen min?

    SvarSlett