søndag 8. november 2009

People stands and confirms



Jeg har altfor mye fritid nå. Det positive med det er at jeg får gjort mye husarbeid som jeg ellers ikke hadde orka, men problemet er jo at jeg kjeder ræva av meg. I dag har jeg (inspirert av Yvonne) registrert meg på Photoshop.com og prøvd meg litt på bilderedigering. Jeg har aldri gjort sånt før, og har egentlig bare testa ut hvilke muligheter jeg har. Brukte noen gamle bilder som var forholdsvis enkle, men av litt dårlig kvalitet. Original til venstre, resultat til høyre:



Kunne helt sikkert funnet på noe bedre, men jeg gikk lei. (Og ja, jeg er klar over at der er en mørk flekk oppe til venstre på begge bildene, men redigeringsverktøyet nekta å ta den bort slik jeg ville)

Nå har jeg lyst på kake eller gele eller et eller annet som er godt. Det spørs om jeg må bruke litt penger, for jeg kan jo bare unnskylde det med at det er farsdag i dag. Stakkars pappa, forresten, som ligger hjemme med influensa..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar