onsdag 11. november 2009

Don't try to change my mind

Helsike så dårlig jeg er til å få i meg mat!
I går spiste jeg to brødskiver, og i dag har det blitt en tunfisksalat og litt potetstappe. Hva skal liksom det forestille? Fra i morgen av skal jeg skjerpe meg grundig, det er i alle fall helt sikkert! Uansett hvor dårlig matlysten er, uansett hvor kjedelig det er å lage mat, så skal jeg spise et fornuftig antall måltider med fornuftig mat.

Forhåpentligvis hjelper det litt at jeg har handla i dag, da. Jeg gikk først hele veien til Danmarksplass for å kjøpe mye rart, men endte opp med knagger, appelsinjuice og ferdigkake. FY! Knaggene funker bra, da. På vei hjemover gikk jeg innom sånn ca alle matvarebutikkene, og sammenligna prisene på forskjellige produkter. Det er faktisk sånt som man må gjøre når man bare har bittelit penger å klare seg på. I alle fall fikk jeg da kjøpt litt nødvendigheter, og turen tok omtrent fire timer. Altså gikk jeg sånn ca tre av timene inne på butikkene. Dæven.

Resten av dagen har blitt brukt til mye koping og litt antrekksprøving og diverse. Jeg kom på at jeg kjøpte en kjole i London, som jeg nå egentlig ikke føler er helt meg.



Er den fin på meg?
I alle fall, så vurderer jeg å selge den, så hvis du har lyst på, så er det bare å skrike ut. Prislappen henger på enda (den er fra H&M og koster vel en hundrelapp her i Norge. Men jeg kjøpte den for 7.99 pund).

2 kommentarer:

  1. haha så gøy å bli drømt om. selv om jeg tviler på at du er særlig sanndrømt ;) heldigvis!

    kan ikke helt si jeg husker deg. nei. hvor møttes vi? var jeg full? :(

    forresten så synes jeg du hadde vært teitihodet hvis du hadde solgt den kjolen. den kledde deg.

    SvarSlett
  2. Kjolen var kjempelekker! :)

    SvarSlett