søndag 1. november 2009

Put the blame on me

Gjett hvem som har flytta!
På torsdag kjørte pappa meg ned til Bergen etter jobb, og Geir, Luna og Karoline hjalp til med å bære inn tingene mine. Det er fortsatt fullstendig kaotisk på rommet mitt (som ikke er spesielt stort, for å si det sånn), så i morgen skal jeg prøve å komme meg til IKEA og få kjøpt noen greier.

Chips er med, og hun ser ut til å trives her. Akkurat nå ligger hun sammenkrøllet og sover ved siden av meg.

I går var jeg invitert på halloweenfest av mine nye samboere. Jeg lurte lenge på hva jeg skulle kle meg ut som, men da jeg våkna i går hadde jeg det helt klart for meg:



Marilyn Manson!

Folk unngikk å se meg i øynene, skvatt til når de møtte blikket mitt, eller nikket anerkjennende og ga meg tommelen opp. Alt i alt et vellykka kostyme, synes jeg.

Hva gjorde du på Halloween?

3 kommentarer:

  1. så kjekt at du har fått deg leilighet da! deilig å komme seg vekk frå Eid no kan eg tenke meg:) har du plana om å jobbe i Bergen, eller berre leve du livet? går det bra med deg sånn ellers og for tida eller? har skikkelig dårlig samvittighet for at eg ikkje har holdt kontakten oppe med deg dei siste månadane:/ du skal iallfall vite at eg har savna deg masse! klem<3
    Brita

    SvarSlett
  2. Jævlig tøft! :)

    SvarSlett
  3. Hei Brita!
    Joda, eg har plana om å få meg jobb, for no e eg så blakk at eg berre må ha det for å overleve:p

    Det går nåkenlunde greit. Ingenting går min vei sånn følelsesmessig, men eg rekna med at det og går seg til etter kvart. Og ja, eg og e altfor dårlig til å holde kontakten!
    Men eg følge no med på facebook så godt eg kan då, om ikkje anna;)

    Glad i deg<3

    SvarSlett