lørdag 14. februar 2009

They suck us dry 'til there's nothing left

Lørdagsmorgener er herlig sløve. Vanligvis pleier jeg å forsove meg, og bli nødt til å stresse for å rekke jobben, så for meg er det rart at jeg nå får oppleve en sånn herlig sløv lørdagsmorgen igjen. Jeg våkna nemlig helt av meg selv klokka fem over ni. I stedet for å grynte litt og pakke meg bedre inn i dyna, bestemte jeg meg for å stå opp.

Ja, greit, det var vel kanskje litt nedtur å ikke kunne slå på tven fordi kompisen til sambo ligger på sofaen her, men jeg får likevel til kosinga ganske bra med dataen og en kopp te.

Ellers, så er det Valentine's Day i dag. Ikke noe vi pleier å gjøre noe med, men akkurat i år kunne det vært greit. Min kjære reiser nemlig til Danmark i morgen tidlig, og da er det en viss fare for at vi ikke får sett hverandre på et par uker(uæh, krise, liksom). I stedet skal jeg tilbringe hele dagen på jobb med vondt i ryggen.

Jaja, det er jo uansett ikke noe jeg kan gjøre med det, har det vist seg. Derfor skal jeg satse på å finne noe litt fint til ham på jobben, og gi ham litt oppmerksomhet når jeg kommer hjem.

Kommende uke tror jeg kan bli akkurat passe hektisk. Mandag skal jeg øve til matteprøven jeg skal ha på tirsdag. Onsdag blir det turn, som alltid. Torsdag er det russekro med Black and White som tema (lurer på å ha vors her hjemme, det passer fint iom at det bare er jeg som er hjemme). Fredag skal jeg være fyllesyk, og lørdag skal jeg på jobb før jeg kan nyte at ferien endelig er i gang. Og så vil jeg sette meg et mål om at jeg skal rydde og vaske leiligheten på tirsdag. Det burde jeg klare, eller hva?

2 kommentarer:

  1. Jess, hoppa på krykke igår eg;)
    Takktakk:)

    SvarSlett
  2. Var en dag på kanten av stressandes, men koselig:)
    Kose deg ikveld etter jobb:)
    dersom du ombestemmer deg mht ikveld veit du kor du finner oss;)

    SvarSlett