fredag 6. februar 2009

It's going to be a long walk home

Innhold:

1. Psykiatrisenteret for andre gang
2. Skolen nå
3. Trening
4. Flush

1.
På onsdag var jeg på samtale for andre gang. Vi ble ferdig med kartleggingstestene, og kom frem til at jeg skal begynne med kognitiv terapi for depresjon allerede på torsdag. Jeg er spent på hvordan det går, men synes kognitiv behandling virker veldig fornuftig. Hvis det går bra, slipper jeg sannsynligvis å begynne med medisiner.

2.
Både i går og i dag var jeg skikkelig angst-kvalm da jeg sto opp. Jeg tvang meg selv til å gå på skolen likevel, og det gikk faktisk greit. I dag hadde jeg riktignok en kjemiprøve som ikke gikk spesielt bra, men jeg fikk tilbake norskteksten jeg skrev på fredag. Fikk faktisk 5/6, så det er jo ikke noe å være misfornøyd med når jeg bare brukte litt mer enn halve tiden vi hadde.

3.
Jeg har nevnt det før, men jeg må bare si det igjen: turn er fantastisk bra!
Ikke bare treningen i seg selv, men hele den positive stemningen.

4.
Flush ble sterilisert i går. Hun er fortsatt litt shabby, men oppfører seg som den herlige katten hun alltid har vært.

Nå må jeg komme meg avgårde igjen. Det er tid for trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar