tirsdag 3. februar 2009

That is what it is

I dag har jeg vært hos kjeveortopeden. Bare etterkontroll, riktignok, men vi tok bilder som vi sammenligna med bildene fra første gangen jeg var der. Håndfast bevis på hvor skeivt ansiktet mitt var. Heldigvis er det bedre nå, og faktisk skal det bli enda bedre; jeg får nemlig gratis bleking hos tannlegen!

Resten av dagen gikk med på å skaffe meg løsemiddelskader i gangen hos en venninne jeg ikke har vært sammen med på lenge. Vi var fire jenter sammen i en liten gang der lufta var fylt av malingavgasser, og vi ikke kunne ta på veggene. Det ble en rimelig morsom (og litt vanskelig) oppgave da vi etter en stund var blitt passelig susete og begynte å snuble i krakker og aviser.

Jeg er veldig glad jeg fikk være med, selv om jeg var for pinglete til å spørre selv. Håper de ikke angrer på at de tok meg med.

Jeg har en følelse av at jeg egentlig har mye å gjøre, men når jeg tenker meg om kommer jeg bare på et par ting, som jeg er for lat og sliten til å få gjort i kveld.

I morgen, tenker jeg. I morgen.

3 kommentarer:

  1. TAkk for kommentar på Bloggen min :)
    Heldige deg som skal få tannblekning! HEldig!!

    SvarSlett
  2. Det hørtes moro ut ja^^,

    SvarSlett