søndag 8. februar 2009

No proof anyone can hear

Sliten.
Irritabel.
Redd.

Jeg er sliten fordi jeg var på jobb i går, og gikk på fest etterpå. Selv om jeg ikke drakk noe særlig, var det utrolig tungt å sitte på puben og kjenne at angsten sneik seg innpå. Jeg føler meg totalt fjern når jeg blir sittende og konsentrere meg om å unngå å få anfall, men hvis jeg ikke fokuserer på å puste vanlig, så går det strake veien til helvete. Og så hater jeg kvalmen som følger med. Men koselig var det i går, i alle fall.

Jeg er irritabel, og jeg vet ikke hvorfor. Lite hyggelig er det uansett.

Jeg er bekymra for at jeg ikke skal greie å få gjort det jeg skal. Jeg må levere biologioppgave i morgen, og jeg har ikke begynt. Jeg har prøvd å begynne, men det går bare ikke. I kveld har jeg press på meg, og jeg virkelig få det til.

1 kommentar:

  1. Hehe;) Hvis du hadde vært med så hadde vi sikkert leid noke anna enn skrekk;) Veit at du ikkje e so gla i det;)

    SvarSlett