lørdag 21. februar 2009

In this world full of you

På torsdag var jeg oppriktig glad. Det var kjempegøy på russekro, og jeg følte meg fin og hele pakka. Så kom fredag, med depressive tanker som jeg ikke greide å få ut av hodet uansett hvor hardt jeg prøvde. Det eneste lyspunktet var egentlig turntrening, men selv den greide jeg bare delvis å være med på. Jeg bestemte meg for å overnatte hos mamma og pappa.

Mamma og pappa har badevekt. Jeg har alltid prøvd å være forsiktig med å bruke den, og har bestandig hatt en "grensevekt" som jeg skal holde meg under. Tja, det er vel ikke noe sjokk at jeg fant ut i går at jeg har krysset den grensa. Foreløpig bare med én kilo (og fullt påkledd, riktignok). Men det føles som et nederlag. Jeg føler meg dvask og ekkel, og jeg hater det. Fra nå av blir det null godteri.

Anyways, nå er vinterferien i gang. Den starter dårlig, merker jeg. Var lei meg allerede da jeg åpnet øynene i dag, og har bare jobbing å se fram til i kveld. Det innebærer å holde seg unna småspising i åtte og en halv kjedelige arbeidstimer, og å fortrenge en god del tanker.

Håper dere får en bedre dag enn meg.

(Bilde: http://www.ebbern.dk/images/work/sadness.jpg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar