mandag 2. mars 2009

Just wanna hold you down to the ground

Jeg har tunge dager og søvnløse netter nå. Alt er et ork, og jeg bruker aller mest energi på å fremstå som glad og fornøyd.

Under psykologtimen i dag fikk jeg riktignok en aha-opplevelse når det gjelder tankegangen min, men jeg synes det er vanskelig å koble inn ting når jeg først havner i situasjoner der jeg trenger det. Jeg får satse på at øvelse gjør mester, og at jeg etter hvert gjør framskritt.

Jeg lovet en av dere å skrive mer om hjemmeleksene jeg får av psykologen, og det skal jeg gjøre. Men jeg har innsett at det ikke er vits i å skrive om bare skjemaene, fordi dere trenger mer informasjon før de gir noen som helst mening. Så, jeg skal forklare dere litt om automatiske tanker og tankefeller før jeg viser dere 5-kolonneskjemaet.

Men det blir ikke i dag. Jeg må bli litt bedre før jeg orker å sette meg ned med det, så jeg vet ikke hvor lenge dere må vente. Jeg vet bare at jeg skal ordne det når jeg kan.

(Bilde: www.chromasia.com)

1 kommentar: