fredag 20. mars 2009

Hanging round my door

Dagene går, og jeg føler at jeg ikke får gjort noe som helst. I dag ble riktignok norskfremføringen overstått (angstkontroll på høyt nivå!), men jeg ba om å få utsatt kjemiprøven, så den er jeg fortsatt ikke ferdig med. Håper at jeg kan være bittelitt bedre forberedt når jeg skal ta den på tirsdag, til tross for at jeg egentlig ikke har tid til å lese i helgen.

Før jeg dro på jobb i dag, var jeg og russebilgjengen en tur opp for å finne ut hva vi skal få gjort på bilen på søndag. Etterpå dro vi ned til fjorden for å ta årets første russeknute; å bade før 1. april!

Akkurat idet vi var kommet ut av bilene og sto i bikini og vurderte om vi skulle orke å bade (det var jo ikke akkurat varmt hverken i lufta eller vannet), kom en dame kjørende og fikk oss til å vente. Hun var nemlig fra en av lokalavisene her, og måtte hente kameraet sitt sånn at hun kunne ta bilder av oss.

Før hun kom hadde jeg vært på nippet til å trekke meg, men jeg følte presset, og endte med å bli den første som plumpa uti. Gjett om det var kaldt!

På jobben gikk det som vanlig. Jeg skal prøve å få gjort litt husarbeid nå som jeg har kvelden "fri".

2 kommentarer:

  1. Bade før første april er da ikke en russeknute? Bade før første februar, derimot. I hvertfall her. Naken også.

    SvarSlett
  2. Her får vi tre ispinner før første mars, to før første april, og en før første mai. Det er greit, for det blir ikke temperatur i vannet her før i august, omtrent. Var såvidt over fire grader nå, noe som er like kaldt som det du finner i ethvert vann som ikke er bunnfrossent :)

    SvarSlett