tirsdag 17. mars 2009

Polizei

Gjett hva? Jeg har faktisk hatt ganske bra dager i det siste! Mye å gjøre, og en del som jeg ikke synes er gruelig kjedelig. Matteprøva i dag gikk mildt sagt på trynet, men for en gangs skyld gir jeg en god faen i det. Det er sikkert ikke bra at jeg er likegyldig, men det er i alle fall deilig.

Vi har åpnet den nye skolen nå, og det er fint her. Det passer meg bra, ettersom jeg kommer til å være her store deler av tiden min framover. Jeg har påtatt meg en stor rolle i russerevyen (ææh!), og vi har øvinger nesten hver dag. Akkurat nå sitter jeg faktisk i en fysikktime som jeg egentlig ikke har, for jeg må observere den læreren jeg skal spille.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få gjort alt framover, eller hvordan jeg skal greie det uten å kollapse, men jeg er egentlig fornøyd med at jeg ikke kommer til å rekke å tenke så mye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar