torsdag 25. desember 2008

Nothing can prepare you

Vel, så er julekvelden passert. Jeg sitter her i stua og venter på at adventslysa skal brenne ned til knekken som oppsto da katten reiv dem ned på gulvet. Katten på sin side ligger sammenkrøllet på et nydelig rødt ullteppe som vi fikk til jul.

Julaften var så absolutt vellykket. Datasystemet på jobben brøt sammen, og det forårsaket selvsagt kaos, men likevel var jeg slett ikke så sliten som jeg hadde trodd etterpå. Etter jobb behøvde jeg bare å ta en dusj, og så kunne jeg slappe av helt til maten. Jeg gleda meg som en unge til å smake alle pølsene vi hadde (7 forskjellige), men etter to pølsebiter var jeg stappmett, så jeg kom ikke gjennom noe mer.

I år fikk jeg nesten ingen julegaver som var til bare meg, for alt sammen var husholdningsgreier. Ikke at det gjør noe, for det trenger vi jo, men nå etterpå kom jeg jo selvsagt på et par ting som jeg gjerne skulle hatt selv.

Dagen i dag har vært preget av ryggsmerter. Mormor gav meg morfintablett, men nå er effekten snart borte, så det frister ikke å rydde på plass alle tingene. Gi meg en halvtime til, så skal jeg komme i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar