mandag 29. desember 2008

Do you still feel the pain of the scars that won't heal?


Jeg måtte bare trene nå. Selv om klokka var over halv ett, var jeg så drittlei av å sitte her og føle meg slaskete, at jeg like godt fant frem treningsmatta og gjorde noen øvelser. Jeg tror ikke jeg har nevnt det før. At trening er noe av det som gjør meg bedre til sinns. Spesielt turn. Jeg elsker å slite meg ut slik at jeg kjenner det dagen etterpå. Kroppen har godt av det på så mange måter, og følelsen av å mestre noe er ubeskrivelig god. Jeg har planer om å trene mer fremover.

Nesten uansett hvor sliten jeg er, eller hvor utafor jeg kjenner meg, så kan jeg trene, og etterpå føle meg en liten smule bedre. Slik som nå, for eksempel; jeg har hatt tusen tanker kvernende i hodet fra det sekundet jeg våknet, men etter en halvtime på treningsmatta foran tven føles alt sammen litt fjernere. Akkurat så fjernt som jeg behøver å ha det akkurat nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar