lørdag 3. oktober 2009

You don't know what you've got 'til it's gone

Omsider tilbake på Eid. En uke blei til godt over to før jeg somla meg til å dra fra Bergen. Egentlig savner jeg byen allerede, men før jeg kan dra tilbake skal jeg dra en liten tur til London.

Jeg har kjøpt garn og bøker slik at jeg har underholdning til turen, og jeg har vært en tur innom oldemor. Der var det fullt av slektninger og veldig mange unger. Tvillingene Tonje og Maria (4 år) fikk kloa i mobilen min, og jeg tror jammen at de har paparazzi-talent:

De tok massevis av bilder av alle som var der, og da de skulle dra fikk jeg to gode klemmer.
Jeg har laget en fin liten liste over ting jeg vil/bør gjøre resten av dagen i dag:
- Ta meg en sykkel- eller joggetur
- Ta et varmt bad i badekaret
- Dra på fest med Ingeborg
- Spise taco med familien
- Lage smoothie
- Rydde
- Pakke
- Velge bøker til turen
Det er jo opplagt at jeg ikke får gjort alt dette, men jeg skal gjøre så mye som jeg orker.
Hva skal du i høst?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar