søndag 18. oktober 2009

Some kind of slick chrome American Prince

Så er jeg fortsatt husløs. Jeg håper virkelig at Geir orker å ha meg her en stund til, selv om vi dag har gått hverandre på nervene. Det må jo finnes noen der ute som kan tenke seg å bo med meg, vel?

I går var jeg i bursdag til Ida. Det var veldig gøy, ikke minst fordi jeg møtte folk som jeg ikke har sett på kjempelenge. Likevel orket jeg ikke å bli med ut på byen, så jeg dro tidlig hjem.

Jeg tar det rolig i kveld også. Geir er på "drikk deg lei på alkohol fordi det er gratis"-fest med jobben, så jeg sitter alene og prøver å se på Gossip Girl. Dessverre går ting så jævlig treigt at jeg føler at jeg holder på å råtne vekk. Det gjør nok ikke saken noe bedre at jeg har proppa i meg smultringer og nøttemiks og kinderegg og muffins til den store gullmedaljen. Æsj, jeg hater det. Skal prøve meg på en kiwi neste gang jeg kjenner søtsug.

Ah, forresten er jeg ikke helt alene. Hils på Jack:






Eller nei, dere får ikke hilse på ham likevel. Dataen har nemlig bestemt at den ikke vil ha bilder fra mobilen min. Synd, men da har dere i alle fall noe å lure på. Hvem er Jack?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar