fredag 16. oktober 2009

What makes you think that?

I går var jeg utrolig ensom. Kvelende ensom, egentlig. Geir kom tidlig hjem, noe som hadde vært litt mer kos om han ikke var så full at han sovnet med en gang. Men han var blid i dag tidlig, så jeg klager ikke. Egentlig klager jeg aldri på Geir. I alle fall ikke sånn seriøst.

Jeg var på visning i dag. Nydelig leilighet med kjempehyggelige jenter i. Og en skjønn pus. Me want! Jeg håper at jeg gjorde et godt inntrykk, og at de ikke tenker at jeg er for ung. Jeg får alltid litt lyst til å forklare at jeg ikke er så ung som jeg er, på en måte. Heldigvis klarer jeg å holde kjeft, for jeg tror ikke det hadde hjulpet meg noe særlig.

Jeg krysser fingrene og venter på svaret, som de sa jeg skulle få på søndag eller mandag. Det er jo ikke så altfor, altfor lenge til.

I morgen skal Ida feire bursdagen sin. Jeg har en lilla kjole, men jeg tror jeg vil kikke litt i butikker i morgen og se om jeg finner noe jeg liker bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar