søndag 27. september 2009

Only you

Jeg spiser omelett og ser på leiligheter på Finn mens jeg venter på at Geir skal komme hjem fra jobb. Egentlig har jeg vel kanskje ikke begynt å vente på ham enda, for han gikk herfra for ca et kvarter siden, men det blir fint når han kommer hjem likevel.

Før den tid må jeg ha ryddet av bordet, vasket opp litt, handlet mat og vasket klær. Og aller helst burde jeg ha ordnet det sånn at jeg kan gå på et par visninger i morgen.

Jeg vet ikke hva som skjer nå. Vil ikke tenke, vil ikke fundere på noe som helst. Det er greit å være i Bergen uten skikkelige forpliktelser, men så lenge man ikke gjør noe skikkelig, så blir det altfor mye tenking.

På torsdag var jeg på konsert (Efterklang og Megaphonic Thrift) sammen med Geir og Maja. Det var koselig, og vi spilte Kvakkekort da vi kom hjem.

Fredag gikk jeg i bursdag til Nina. Jeg hadde laget sjokolademuffins som jeg tok med, og vi så på Friends mens vi drakk. Jeg tror kanskje at det var grunnen til at jeg og Ellen fikk verdens merkeligste latterkrampe på Dolly Dimple's. Det var fint å le så mye, for det har jeg ikke gjort på veldig lenge, men jeg skjønte etter hvert at jeg var altfor full til å være sofistikert på restaurant, så jeg gikk hjem og så på at Geir spilte Banjo Kazooie.

Jeg skal forresten til London snart. Tror det blir fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar