lørdag 12. september 2009

Once upon a time I was falling in love...

...but now I'm only falling apart.
There's nothing I can do
a total eclipse of the heart.
Det går litt bedre. Tror jeg.
Leiligheta som jeg delte med Martin er nå tømt og vaska ned, og på mandag forsvinner han til Bergen.
I går var jeg i en nydelig begravelse til en nydelig gutt, som dessverre valgte å forlate oss så altfor tidlig. Jeg kommer alltid til å huske smilet og de artige påfunnene dine, Ole Kristian. Hvil i fred.
I dag har jeg vært en tur på jobb. Radioen redda meg fra å gå fullstendig fra vettet av kjedsomhet og teite tanker, og jeg fikk til og med rydda litt da jeg kom hjem. Planen er å ha rydda skikkelig og pakka ut innen tirsdag, så i morgen må jeg bare få gjort en del.
(Bah, jeg får ikke lage avsnitt..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar