torsdag 11. juni 2009

You see, it's not me

Det går opp og ned og oppigjen og nedigjen. Hele tiden.

Dagens store lyspunkt er at jeg ikke kom opp i historie. Jeg kan heller ikke komme opp i matte eller biologi, og norsk og religion er veldig lite sannsynlig. Det betyr kjemi for min del. Weehu! Det er forsåvidt greit med religion også, tror jeg, men jeg vet ikke helt..

Ellers kan jeg fortelle at oppvaskmaskina vår er blitt ødelagt. Det er litt slit, for vi har jævlig mye oppvask stående, og jeg klarer ikke å somle meg til å finne noen som kan reparere den.

Jeg hadde egentlig sett frem til å dra på turnsamling i helga. Det gikk i vasken da jeg fikk vite at jeg akkurat er over aldersgrensa for juniorer, og dermed må bli med som instruktør hvis jeg skal være med.

Jaja, blablabla. Magen min krangler for tida. Jeg blir ikke sulten, og har ikke lyst på noe. Når jeg tvinger i meg noe fordi jeg vet jeg må spise, ender det med at jeg får skikkelig mageknip. Hooray.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar