tirsdag 16. juni 2009

You know you make me wanna shout

FERDIG!

Jeg er endelig, endelig, endelig ferdig med videregående! Ingen flere prøver, ingen flere innleveringer, ingen flere kjipe skoletimer, og ikke minst: ingen flere eksamener!

I dag hadde jeg min aller siste eksamen på videregående. Jeg var opp i kjemi muntlig, og de siste nettene har vært jævlige. Jeg har vært konstant stresset i over et døgn nå, og var sikker på at hele greia kom til å gå rett til helvete.

Da jeg kom inn etter forberedelsestiden så det også ut til at jeg hadde rett. Jeg skalv som en gal, og med en gang jeg begynte å snakke, ble jeg helt på gråten. På en eller annen måte greide jeg å holde tilbake, og selv om det klirret i glassene da jeg skulle fylle og tømme pipettene, så kom jeg meg gjennom alt. Resultatet ble over all forventning, faktisk!

Resten av dagen skal jeg bruke til å slappe av og nyte friheten. Jeg er nitten år og skal aldri mer på skolen jeg hater.

1 kommentar:

  1. Haha;) Skal sjå det vi e meir like enn vi trur:) Ja, sant skoa var fine?

    Hørte forresten at du fekk toppkarakter!? Gratulerer:D Du er så flink atte:)

    SvarSlett