fredag 5. juni 2009

Fy faen så ensom jeg føler meg.
Ensom.
Ubrukelig.
Dum.
Stygg.
Feit.
Teit.
Tåpelig.
Patetisk.
Heslig.
Ekkel.
Falsk.
Upålitelig.
Uoppmerksom.
Uheldig.
Lat.

Jeg hater å være lei meg. Jeg hater å være lei meg hvert sekund hver dag. Jeg hater å være lei meg hvert sekund hver dag og føle at jeg ikke burde være lei meg.

Men jeg er lei meg. Jeg føler meg sveket, lurt og ført bak lyset. Ikke faen om jeg kan stole på noen uten at det går i dass hver eneste gang. Og selvsagt føler jeg at det er min feil, og bare min. Jeg vil kutte meg i småbiter. Jeg vil blø ihjel. I stedet syter jeg her, og jeg vet ikke en gang om jeg føler at det fungerer. Jeg mener, jeg vet at jeg ikke føler at det fungerer, men jeg håper at jeg føler feil. Kanskje det fungerer på en eller annen måte som jeg ikke merker. Men da er det jo ikke vits i. Det kan fungere så helvetes mye som det bare vil, men så lenge jeg ikke merker det, så er det jo ikke vits i.

Hvis du hater meg, så si det. Og si hvorfor. Jeg vet at det er noe jævlig feil med meg, men ingen bryr seg nok til å fortelle meg hva.

2 kommentarer:

  1. Eg bryr meg. Så veit du det <3

    SvarSlett
  2. Du burde gå på antideppe-piller :)
    Funka for meg ^^

    SvarSlett