mandag 22. juni 2009

He knows how to make an entrance

Jeg irriterer meg over kviser og at jeg har lite tid til å trene. Egentlig har jeg vel faktisk massevis av tid som jeg bruker på å kope, men vissheten om at jeg egentlig burde bruke tiden på å rydde i huset, gjør at jeg ikke greier å bruke den til trening heller. Kanskje ikke så logisk som jeg trodde.

Jeg har i alle fall funnet igjen lommeboka mi. Det er jo en lettelse, ettersom jeg reiser på fredag. Frem til da skal jeg gjøre massevis av husarbeid, sånn at leiligheten er klar for Stine, som skal bo her mens vi er borte. Det innebærer blant annet klesvask, støvsuging og generell vasking. Kjeeedelig...

Jeg driver og tenker på hva jeg skal ta med meg på festivalen. Disse støvlene er definitivt et must:

Hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar