torsdag 27. mai 2010

This ain't lust

Danskebåtturen er bestilt, så no gjenstår det berre å hente festivalbilletten. Gler meg masse!

I går starta eg dagen med frukost på hotell Admiral. Titti, venninna til mamma, hadde nemlig ein god del timar å sose vekk her i byen, så ho ba meg fint om å halde henne med selskap. Etter ein god og sunn start på dagen tok vi turen innom lepramuseet. Det høyrest kanskje døllt ut, men eg synest slikt eg kjempeinteressant, og lærte mykje der. Dessutan fann vi nokre flotte motiv i bakhagen der:


Etterpå tok vi ein tur med Fløibanen og kosa oss med Isabella lakris-is før Titti skulle ta båten heim til Eid. Eg vart henta av Martin, og vi laga taco og kosa oss med jordbær og "Hvordan gjør de det?" på Discovery Channel. Merkast godt at eg ikkje har TV, for eg kjenner jo ikkje att ei einaste reklame lenger!

På veg heim måtte eg berre kjøpe litt fleire jordbær (dei var så gode!), så eg tok med meg korga opp til gjengen i Klostergaten. Der vart det browniemuffins og LOST, så eg trur verkeleg at eg fekk i meg nok kaloriar for den neste veka!

Før eg drog heim gjorde eg eit forsøk på å lage ein fornuftig sveis på Steven:
Kunne vore verre, men det var søren ikkje lett! Hadde sjølvsagt ikkje hårsaks heller, så eit par gongar hadde eg lyst å hive heile Steven utfor altanen (ah, hadde eg berre vore sterk nok).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar