onsdag 5. mai 2010

I dag er visst tidenes kjede seg-dag. Eg har hatt litt besøk, vore ein liten tur på butikken, og laga litt mat. Dermed er eg tom for gjeremål. Det er faktisk mykje mindre artig enn ein skulle tru å ha fri fleire dagar i veka. Spesielt når alle andre ikkje har fri.

Anyways, i går gjorde eg masse. Eg henta sykkelen min, skoa mine (som har vore hjå skomakaren) og kjøpte finfin hårpynt på Hennes & Mauritz. Etterpå grilla eg ilag med Geir, Vegar, Steven og Cilke. Eg åt faktisk tre pølser og ein maiskolbe! Maiskolbar er supergodt, og ekstra herlig med provence-marinade på. Nammenammenam!

Etter det, så fant Vegar og eg ut at vi måtte kvitte oss med noko av pølsene, så vi jogga ein tur i Sandviken. Eg vart hengande etter då vi skulle jogge i "passeleg" tempo, men i staden for å skylde på den grusomme kondisen min, så påstår eg at det er dei korte beina mine som er årsak til min mangel på tempo. I alle fall var eg flink med tøyinga etterpå.

I dag er planen å besøke Steven. Det er herlig vêr, så eg skal prøve å dra han med meg ut ein liten tur. Og så skal eg kjøpe fargeblyantar. Jaa, så kos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar