mandag 14. juni 2010

If we ever meet again

Tenk, i morgon er eg blitt 20! Eg har jo faktisk venta frykteleg lenge på det, sjølv om det eigentleg ikkje er spesielt. Uansett, eg trur nok at eg må feire litt, i alle fall. Viss nokon vil vere med då, vel å merke.

Helga var sløv, arbeidsdagen var sløv og kvelden i kveld blir nok sløv. Eg prøvde meg på å lage gulrotkake på 5 minutt, og enda opp med brent tunge. Godt var det då, i det minste.

Eg er nok garantert verdas mest keisame person. Hurra for det.

Fekk helse på ei nydeleg lita jente på butikken i dag. Ho meinte eg burde ete smykket mitt (det var i alle fall slik eg forstod det då ho stappa det inn i munnen min), og tykte visst at det var kjempekjekt å stå i fanget mitt (i motsetning til på golvet, for der ville ho aller helst ligge).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar