lørdag 19. februar 2011

Jeg tror jeg snurrer andre veien

Sola skin, og det er helg! Humøret mitt er faktisk heilt til å leve med, så i dag skal eg få gjort mykje. 
På onsdag fekk eg ny hårfarge (som eigentleg liknar mykje på den eg hadde, men likevel er mykje betre):
Etterpå sprada eg rundt i ny strømpebukse med roser på som kosta 19 kroner på cubus, medan eg sorterte strikkepinnar og las fine bloggar:
Og i går kveld fekk eg føre meg at eg skulle sortere alt garnet vi har. Så no har eg i alle fall mykje restar eg kan øve meg på å strikke hælar med. 
No skal det etast frukost, før Mammutsalget ventar på meg på bokhandelen.

1 kommentar:

  1. Feet hårfarge ! Og elsker stømpebuksa. Også vil jeg lære meg og strikke på ordentlig, hehe.

    Fant de på google da jeg søkte på random tatoveringer, men jeg tror de er fra accessorize.

    SvarSlett