søndag 10. mai 2009

Get an ugly girl to marry you

Tunge, tunge dager. 
Jeg er syk. Det innebærerer:
- tett nese
- tette ører
- vond hals
- slimete lunger
- stiv nakke
- vond rygg
- hodeverk
- øyebetennelse
- neseblod minst to ganger om dagen

Og likevel får jeg dårlig samvittighet når jeg må bli hjemme fra jobben og skolen. Jeg tvang meg gjennom åtte arbeidstimer på lørdag, og en altfor lang konfirmasjon i dag. 

Jeg merker at jeg er livredd for å gå på skolen nå. Jeg presterer ikke slik jeg burde, og det plager meg, for å si det enkelt. 

Jeg føler også at jeg mislyktes totalt i alt på onsdag, da jeg ikke greide å styre meg lenger. Resultat: stort, stygt sår på underarmen. Det har faen meg gått nesten tre år uten noen sånne skikkelige, og så presterer jeg å falle tilbake på den samme dritten igjen! Fail, fail, fail. 

Noen må oppmuntre meg litt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar